+ 38 (044) 501-79-20

ІСТОРІЯ І ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ ЗАЛІЗНИЦІ УКРАЇНИ

Історія становлення та розвитку залізниці та залізничного транспорту України тягнеться корінням більш ніж на півтора століття у минуле.

Залізниця стала не просто засобом пересування, а й справжньою державою зі своїми «палацами» та «містами».

 Спорудження та запуск перших залізниць на території України визначило (спочатку) великий історичний стрибок у розвитку вуглевидобувної промисловості і розвиток (що не дивно) села.

 

Офіційною датою народження залізничних ліній вважається 4 листопада 1861 року, саме цей день до сьогодні - День працівника залізниць України.

Першим поїздом, який прибув на територію України, а точніше до Львова був з Відня (4 листопада 1861 рік). Наступним містом із залізничними коліями стала Одеса. Лінія з'явилася в 1865 році і з'єднувала Одесу з Балтою, у наступні роки її продовжили до Москви.

В кінці 19 - початку 20 століття була побудована мережа залізничних ліній які пролягали в більшості своїй через центр переробки лісу й тяглися до великих лісових масивів.

 До війни основна частина будівництва залізничних колій була зосереджена в напрямку Київ-Чоп через Львів, з Донбасу до Криворіжжя, з Донбасу в центральні райони СРСР. Це аргументувалось тим, що великі та часті поставки вугілля з Донбасу вимагали постійного розширення, поліпшення транспортних ліній. Так вже в 1937 році було завершено будівництво залізниці Донбас - Москва, загальна довжина якої 1200 км. Через деякий час була побудована залізнична лінія Херсон - Харків.      

Після закінчення війни будівництво залізниць набагато зменшилось, а деякі магістралі і зовсім припинили своє існування (Львів-Бережани та ін.), Навіть ті які до війни використовувалися для перевезення лісу. У наступні роки прискореними темпами йде перехід на тепловозні та електровозні способи тяги і у 1957 році виробництво паровозів в Україні повністю припиняється.

Треба відзначити, що тепловози та електровози різних серій і модифікацій курсували та продовжують курсувати транспортними магістралями України. За багато років модифікувалися й поліпшувалися виробниками.

 

СВП КВАЗАР з 1997 року має безпосереднє відношення до вдосконалення тепловозів та електровозів як в Україні так і за її межами. 

СПП КВАЗАР виробляє електротехнічні комплектуючі для тепловозів серії 2ТЕ, М62, ЧМЕ, ТГМ, ТЕМ, ТЕП, електровозів серії ВЛ, ЧС, ЕСК, ДЕ.

СПП КВАЗАР - частина історії залізничного транспорту України.

       Починаючи з 1960-тих років на території Української РСР починається активна електрифікація залізниць, а також з'явився новий різновид магістрального транспорту - метрополітен. 

Таким чином, можна зробити висновок, що з виникненням в нашому житті залізниць прийшла нова епоха розвитку. Підвищилася мобільність населення, а також прийшло розуміння, що залізничний транспорт є невід'ємною частиною нашої держави. Він надав великий поштовх до розвитку галузей економіки які видобувають вугілля та нафту, розвивають банківську справу, ринок цінних паперів, а особливо машинобудування й електротехнічну галузь.

СПП КВАЗАР - ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАЛІЗНИЦІ.

 Україна, Київ - 2020

e-mail: info@kvazar.com.ua
03045, вул. Набережно-Корчуватська, 136Л
г. Київ, Україна

Телефон/факс

тел/факс: + 30 (044) 501-79-20
тел/факс: + 30 (044) 501-79-21
тел/факс: + 30 (044) 501-79-22

Ми в соцмережах