ГРОМАДСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ - майбутнє розвиненого, індустріального, сучасного суспільства
З настанням 2021 року для України почався етап звершення планів у сфері модернізації громадського електротранспорту.
Суть даних планів, полягає в тому, щоб до 2030 року довести до можливого максимуму кількість громадського електротранспорту. На жаль, про повний перехід на цей вид пересування не йде. Передбачається довести рівень такого виду транспорту, у внутрішніх перевезеннях до 75%, що включає в себе не тільки збільшення кількості одиниць транспортних засобів, а й оновлення раніше закупленого електротранспорту.
Нині на території України, а точніше в 35 містах нашої країни, існує та успішно функціонує 43 підприємства зі складання електричного громадського транспорту.
Їх завдання полягає в забезпеченні міських пасажироперевізників новими тролейбусами та трамваями, поїздами метро.
Зношеність вже наявного електротранспорту в країні варіюється в межах від 60% до 85%. Є що модернізувати!
СВП КВАЗАР пропонує:
Новий вид громадського транспорту – електробуси.
Як ми бачимо, такий засіб перевезення пасажирів тільки почав з'являтися в містах України. На сьогодні повністю перевести пасажироперевезення на електричну тягу - немає ніякої можливості. Причиною є великі інвестиції, які треба вкладати в першу чергу в електробусні зарядні станції. Хоча на користь масового переходу, говорить наявність проектів - всіх необхідних сервісів обслуговування, а також наявність базових підприємств для створення всієї обслуговуючої інфраструктури.
Для того, щоб прискорити розвиток інфраструктури, потрібно закуповувати електробуси, які мають велику ємність акумуляторних батарей і як результат можливість подолати більшу відстань і заряджатися на кінцевих зупинках або в базових «депо». СВП КВАЗАР готове приєднатися до реалізації програми створення та модернізації обслуговуючої інфраструктури електротранспорту.
Щоб почати приводити план у виконання, потрібні інвестиції, які Україна в найближчому майбутньому може та повинна залучати для виробництва електротранспорту, розвитку електромереж та інфраструктури зарядних станцій різного призначення.
Розвиток такого транспорту як трамваї та тролейбуси - так само у пріоритеті.
Що стосується Києва, то тут рентабельність електротранспорту приблизно на 20% більше, ніж автотранспорту. Показник повинен привабити інвесторів. Важливо мати політичну волю у керівництва міста для прийняття найважливіших організаційних рішень для залучення інвестицій в розвиток міськелектротранспорту.
2 лютого 2021 року комісія Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку прийняла рішення про закупівлю електроавтобусів для потреб киян. Постачання буде здійснюватися в рамках Кіотського протоколу, що не вимагає залучення бюджетних коштів.
Для того щоб оновити існуючий "електропарк" України був введений в дію цілий список проектів від міжнародних організацій. В одному з таких проектів беруть участь 11 міст України. Даний документ передбачає вкладення близько 220 млн євро для того, щоб закупити приблизно 550 одиниць транспорту. Також є ще один проект який передбачає інвестування 155 млн євро для поновлення в 13 містах нашої країни близько 600 тролейбусів.
На сьогодні готується друга фаза цих проектів, з якої й почнеться реальне поява електробусів в містах, особливістю яких будуть відсутність викидів в атмосферу.
СВП КВАЗАР може запропонувати свою електротехнічну продукцію для реалізації програм модернізації громадського, комунального, муніципального електротранспорту!
Електротранспорт - майбутнє індустріального, сучасного, системного суспільства.
✨СВП КВАЗАР✨ для громадського електротранспорту: - продукція електротехнічного призначення;
Україна. Київ - 2021.
e-mail: info@kvazar.com.ua
03045, вул. Набережно-Корчуватська, 136Л
г. Київ, Україна
тел/факс: + 30 (044) 501-79-20
тел/факс: + 30 (044) 501-79-21
тел/факс: + 30 (044) 501-79-22
Copyright © 2024 | ООО "СПП "КВАЗАР"