+ 38 (044) 501-79-20

ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ДЛЯ ЛОКОМОТИВІВ

2021 рік - рік реформи Української залізниці.

Дії, які планує зробити «Укрзалізниця» є найграндіознішими, еволюційними з часів СРСР. Планується затвердити пропозицію по проведенню реформи залізниці України в контексті реорганізації депо.

2021 рік - рік надії та прийняття історичних рішень на Українській залізниці.

Сенс цієї програми полягає в тому, щоб з 43 наявних на території нашої країни базових ремонтних локомотивних депо залишити тільки 25.

Причинами, за якими в Україні на сьогодні діє така кількість залізничних депо є:

- будівництво залізничних ліній, шляхів та депо при Радянському Союзі під певні завдання з перевезення народногосподарських вантажів;

- певні обсяги в вантажоперевезеннях за часів СРСР та плани «Держплану будівництва інфраструктури»;

- будівництво депо починалося в ті часи, коли пересування, в більшості своїй, було на паровій тязі, як наслідок часті дозаправки паровозів водою та паливним матеріалом.

Місцезнаходження та розвиток депо складалося історично та за досить тривалий період часу.

Приводом для скорочення локомотивних господарств, стало:

- перехід з паровозів на тепловози та електровози, технічне забезпечення яких дозволяє проїжджати велику відстань без зупинок;

 - зниження завантаженості депо,

нині ж його рівень не дотягує навіть до 40%;

- великі витрати, потрібні для утримання депо;

Передбачається, що всі обсяги робіт, які виконувалися в 570 цехах, розташованих на території 43 локомотивних депо, зможуть надалі здійснюється тільки в 300 цехах на території 25 депо.

 

Таке скорочення треба було провести 15-20 років тому.

Таким чином, за рахунок скорочення планується досягти наступне:

- зменшення витрат необхідних для утримання залізничних господарств;

- збільшення продуктивності;

- розвиток та вдосконалення технології виробництва;

- можливість закупівлі нового обладнання;

- поліпшення якості вироблених деталей, вузлів та механізмів, включаючи сучасні електротехнічні апаратуру та обладнання;

- за рахунок поліпшеної якості деталей, планується досягти зменшення собівартості ремонту поїздів;

- підвищення заробітної плати працюючого персоналу;

- щоб уникнути скорочення кількості працівників, буде надана можливість не тільки для перенавчання, а й для підвищення їх кваліфікації.

У процесі розробки програми з проведення реформи залізниць України, брали участь не тільки фахівці в цій галузі, а й весь керівний склад локомотивних господарств.

Для досягнення найбільш ефективних результатів по реформі було додатково розроблено проект по розділенню депо за спеціалізацією виконуваних робіт. Це будуть відділення для проведення поточних ремонтних робіт, а також депо, які будуть не тільки займатися капітальним ремонтом, а й будуть виконувати складання нових поїздів.

Як приклад можна привести один з філій «Укрзалізниці» - "Одеської залізниці" - "Подольск". Як з'ясувалося воно має всі ресурси та можливості для того що б розпочати складання нових локомотивів. Особливо можна відзначити наявність на балансі цієї філії великовагового крана, за допомогою якого як раз і можна виконувати такі види робіт. Також в процесі складання і виробництва різної техніки для залізниць братимуть участь заводи, які розташовані на території Дніпра та Крюкова.

Таким чином, можна зробити висновок, що в процесі здійснення реформації залізниць, «Укрзалізниця» отримає не тільки цехи по ремонту поїздів, а й створить свої базові заводи по випуску нової рухомої залізничної техніки. Все це зробить «Укрзалізницю» більш сучасною та модерною. В такому випадку реформа себе повністю виправдає. Реформування УЗ може тісно переплітатися з принципами та основами програми локалізації виробництва електровозів на території країни.

СВП КВАЗАР має всі підстави претендувати на участь в реформуванні залізнично-транспортної інфраструктури України.

Підприємство має великий багаторічний досвід у виробництві електротехнічного та світлотехнічного обладнання для сучасних локомотивів, різних електротехнічних вузлів та механізмів рухомого залізничного складу.

 

Можливості підприємства дозволяють в найкоротші терміни організувати виробничий процес електротехніки залізничного призначення для ремонтних та виробничих процесів безпосередньо поставляючи деталі, вузли та механізми на базові реформовані локомотивні депо, згідно вимог конкретних технологічних процесів.

 

СВП КВАЗАР - сучасні електротехнічні рішення для залізничного транспорту з 1997 року.

Україна, Київ - 2020

e-mail: info@kvazar.com.ua
03045, вул. Набережно-Корчуватська, 136Л
г. Київ, Україна

Телефон/факс

тел/факс: + 30 (044) 501-79-20
тел/факс: + 30 (044) 501-79-21
тел/факс: + 30 (044) 501-79-22

Ми в соцмережах